evet mac'te bu sekilde ama 1 apple id ile 1 üyelik alınabiliyor ve ben günde 100lerce adet üretim yapıyorum
hem seri olmuyor hem de apple id'yi de hesaba katınca maliyet artıyor.
tam olarak aradığım şey 151,9 TL olan fiyatı yakalamak.benim için yeterli olacak
bazı arkadaslar bu fiyatın olmadığını söyleyebilir dün test edildi bu fiyat hala geçerli
ödül konusunda da netim bulduğumuz takdirde 100usd ödeyeceğim