peki 2 yıldır satış yapıyorsanız ve shopiere yeni girdiyseniz bu zamana kadar olan ödemeniz gereken vergiyi sizin yerinize yenikoza mı ödüyordu gencallar mı hocam
Dediğim gibi genelde dolap ve gardrops uygulamalarında satış yaptım. Elden birkaç kere de verdiğim oldu. Dolap 2. El satış platformu olduğu için sattığım ürünler de 2. El olarak geçiyordu