Ben yeni işe başladım ev ararken denk geldi üstelik ☺️ tecrübe aramadılar konuyu açan arkadaş bir soru sormuş genel anlamda sahtekar üç kağıtçı vs. Yazmak doğru değil çünkü insana denk gelmek diye bir şey var evet komisyon alması saçma kendim yeni işe girdim halde lakin böyle de bir meslek var. Adamın işi var gidip ev bakmiyo arayamiyor bunu sen yapıyorsun ve yaptığın için de ücret alıyorsun bazı ev sahipleri o kadar değişik ki cimri fiyatı indirmek için konuşuyorsun bazen bekara vermek istemiyor bazen evliye vermek istemiyor konuşup ikna ediyorsun oturarak iş yapmadım şimdiye kadar hep gidip konuştum aradım gidip fotoğraf vs çektim anlaşmaya çalıştım dışarıdan bakıldığında bana kolay geliyordu işin içine girince anladım. Her işte bir zorluk ve emek var tabi bazıları da çakallık peşinde denkte geldiğim oldu. Allah iyi insanlar çıkarsın karşımıza ben bu şekilde düşünüyorum