Yerli oyuncu sınırına gerek yok zaten, üstteki arkadaşın bahsettiği gibi. Yabancı sınırı kalktı kalkalı avrupaya önemli oyuncular sattık.
yakın zamanda tff açıklamıştı. Uzun yıllardır takdir ettiğim az karardan bir tanesi aslında. Yabancı sınırı yerine,altyapıdan oyuncu kotası getirileceği konuşuluyordu.Yabancıyı sınırlamak yerine altyapıyı teşvik etmek daha mantıklı.