Melatonin 1 yada 2 kere denedim, güzel uyuttu ama çok çirkin bi hissiyatla 1-2 saat içinde tekrar uyandırdı o yüzden devam etmedim
ZMA yıllardır düzenli kullanırım yatmadan 20-30dk önce almak ideali de ben genelde yatarken alıyorum. Direkt melatonin gibi uyku odaklı olmasa da uyku kalitesini arttırıyor uykuya dalmayı da kolaylaştırıyo