Yabancı sınırı varken bir sezon top oynayan yerli futbolcular absürt fiyatlara Galatasaray, Fenerbahçe ve Beşiktaş'a transfer olup yatışa geçiyordu. Yabancı sınırı geldi en azından yerli oyuncular normal fiyatlara transfer edilip iyi oynayanlar Avrupa'ya satılabiliyor. Bu da hem milli takım için hem de yerli futbolcuların kariyeri icin daha iyi oldu. Türk futbolu icin keşke yabancı sınırı komple kalksa. Bu yabancı sınırını en çok isteyenlere, sürekli gündeme getirenlere bakın birçoğu menajerler