Birkaç gündür Lig maçlarına bakıyorum takımlarda bir tane iki tane Türk oyuncu var önceden Yabancı sınırlaması vardı en az 4 tane 5 tane Türk oyuncu oynatılması gerekiyordu altyapı'dan oyuncu oynatılması gerekiyordu hepsi kalkmış galiba Türk oyuncu neredeyse hiç yok bazı takımlarda