Yeni başladığım zamanlar da kendi yaptığım logoları beğenmiyordum, nedense başkalarınım yaptıkları daha ilgilimi çekiyordu, bir de oran orantı, hıza takıntısı edindim, şukür 10 yılın ardından beğeniyorum artık 😄 beğenene kadar devam edin
Hocam şuanki logom ve bannerım nasıl 10 üzerinden.