NightRaven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
güzel reklam iyi satışlar
Beni bilen insanlar biliyor kalkıp reklam yapacak değilim konuyu okumadan reklam demen daha komik bence
reklam yapacak olsa konudada yazdığım gibi gidip bildirim reklamı kategori reklamı satın alabilir
teşekkür konusundan reklammı yapacak sadece yazmak için yazıyorsun buda seni daha komik bir duruma düşürüyor bilgin olsun senin gibi bireyler toplumun her köşesinde var o yüzden yadırgamıyorum şahsen
tekrar ediyorum 4 yıldır bu forumdayım 2. teşekkür konum benim bu reklam yapacak olsam teşekkür konularıyla dolu olurdu profilim burada başka hizmetler satan arkadaşlarımda var
( Ayrıca şuan paket satışı yapılmıyor neyin reklamı ? )