Selam olsun,
Öyle takım mı olur ya hu!
Sen kesin savunma olurdun, güzel savunuyorsun inandığın değerleri
Şaka yapıyorum ama adminin kaptan olduğu takım kolay kolay yenilmez diye düşünüyorum
Normalde de hep savunma pozisyonunda oynuyorum, savunma tesadüf değildir

Bence siz de gizli forvet olursunuz, rakibin hiç beklemediği anda ortaya çıkıp golü atarsınız