Emniyet müdürlüğüne mensup hiç bir kolluk kuvveti görevlisi ve memurları, beklerken en içten selamlarını sunmaz. 😅😅😅😅😅 Direk ararlar ve emniyet müdürlüğü şu şubeye gelin ifade vereceksiniz falan der kapatırlar. 😅