Merhaba hocam 2. El x1 karbonları 1000 saat kullanılmış. Alınır mı? Önerir misiniz , alırken nelerine dikkat etmemiz gerekir. Teşekkürler.
İkinci el makine biraz sorunlu olabilir. Yani makine özelinde değil bu sorun. Önceki kullanıcısı ne kadar hassas ve özenli kullanırsa o kadar iyi durumda olacaktır. Özellikle nozullar, tabla yüzey, tabla eğimi ve rulman yataklarına bakmak lazım. Elektronik tarafta, motorlarda çok sorun olmaz düşüncesindeyim. Deneme baskısı alıp kontrol edebilirsiniz makineyi. İnternet forum sitelerinde bu gibi test parça step dosyaları fazlasıyla var biri veya birkaçını seçip makinenin başında bulunarak deneme üretimi yapabilirsiniz. Satan kişi buna karşı çıkar veya siz gönderin ben basıp size gönderirim derse şüphe ile yaklaşmanızı tavsiye derim. Saygılar.