angelicmoon adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam problem bence insanlarda. Tarladan patatesi adam 10 TL'ye alıyor. Markette patates 50 TL oluyor. Tarlada marul 2 TL markette marul 40-50 TL. Bence zihniyetimizin düzelmesi gerek. Ama bu da gerçekten pek mümkün değil. Tamahkâr bir millet değiliz. Ne kadar çok öpersek o kadar mutlu oluyoruz.
Ya dayı belirli zamana kadar barınma sorunu yoktu, barınma yani temel sorun bu dönemde çıktı. Geçmiş gitti bitti, barinamiyor insanlar!!!!!!