2 haftadır ne iade alabiliyorum ne de siparişlerim düzgün çalışıyor. Panel zaten rezalet, üzerine bir siparişim 12 saattir işlemde bekliyor; ne iptal ediliyor ne de başlıyor. Destek ekibi ise kafasına göre cevap veriyor ama hiçbir işe yaramıyor. Biz site adminine veya yöneticisine WhatsApp üzerinden doğrudan ulaşmak istiyoruz. Nasıl ulaşabiliriz?