geçen seneki kadroyla bu seneki kadro ve form inanç istek çok farklı geldi bana bu sene çok farklı bir Fenerbahçe izleyeceğiz, hakem kumpaslarına rağmen 😂
Hocam biz her sezon başı dejavu olmaktan sıkıldık, siz her sezon sonu dejavu olmaktan sıkılmadınız
Not: gsli değilim.