Çalmadan zor ama kendi işini yaparak bir şeyler yapabilirsin.
Sabah 8 gece 12 çalışıyorum 3 sene sonunda ilk kez bu sene bir şeyler yapabilmeye başladım. Sabit maaş ile sadece o ay geçilebiliyor.