Kapalıyken itiraz ettiğim hesaplar açıldı ancak bu maillere giriş yapamıyorum.
Cihaz eşleşme hatası alıyorum. Yaklaşık 200 adet mailim bu şekilde.
Nasıl giriş yapabilirim?