tunatun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
babamın evde oturdugu günü görmedim sanayide çalışırdı geceleri stresten uyumaz sabahlara kadar borçları düşünür sabahta işine giderdi en son emekli oldu ama halen çalışırdı emeklilik dönemini yanlış hatırlamıyorsam emeklilikten 2-3 sene sonra 50 küsür yaşında 10 sene önce kanserden hayatını kaybetti yılların emeği bir hiç sadece borçlar kaldı onlarıda borçlarla ödedik kimse bana tek asgari ücretli olarak çalışarak ailesine bakıp mal mülk sahibi olunabildiginden bahsetmesin
Allah rahmet eylesin hocam.
Aynen asgari ücretle mümkün değil bir şeylerin sahibi olmak.