Konuda ki 2-3 kişi şükretmeyi çok yanlış biliyor.
Sorsan en müslümanlar onlar ama şükretmek nasıl olur bilmiyor. haksızlığa karşı susan dilsiz şeytandır diyen peygamberimizin adını almayın bari ağzınıza.
Adam kendine iyi bir hayatı reva görmüyor, aynı hayatı başkalarına da sunuyor.
Sene 2025 neymiş araba alamıyorsan bisiklet al.
Böylelerine ne denir bilmiyorum ki.
Şükretmek ile itaat etmek arasında ki ayrımı anlayın önce.

Bu tipler nasıl tipler biliyor musunuz? Düne kadar kendileri gibi düşünmeyenlere bunlar demleniyor deyip te şuan hiçbir şey dememiş gibi takılanlardır.
Şimdi gelmiş diyorlar ki insanlar yan gelip yatarak para kazanmak istiyorlarmış.

Burada kaç kişi öyle istiyor? Ya da kaç kişi gerçekten emeğinin karşılığını almak istiyor.

Ülkemizde üretilen yerli TOGG araç bile Almanya'da bizden daha ucuza satılıyor adam gelmiş buradakilere "amaçları ülkeyi kötülemek" diyor.
Asıl sizin amacınız ülkenin kötüye gitmesini istemek.

Çünkü hiçbir vatansever, hiçbir Allah korkusu olanlar böyle bir düzene itaat etmez.