Ülkede çalışanların yüzde 50 si asgari ücret alıyor.
Çalışan kesimin yüzde 80 i en fazla 2 asgari ücret kadar maaş alıyor.
Sizin memleketten haberiniz varmı?
Öyle çalışınca herşey güllük gülistanlık olmuyor.
Siz 50 tane iş yapıyorum diye övüneceğinize "ben neden 1 işle rahat geçinemiyorum" diye sorgulamanız gerekiyor.
Hocam sizin derdiniz nedir tam olarak anlayamadım?
Ben düşüncelerimi dile getiriyorum neden bana hesap sorar gibi cevaplar veriyorsun?
Kendi kişisel problemlerinizi bana yansıtmazsanız sevinirim.
Mesajımı alıntılamayın.