Kayseri'deyim.
Yaptığım işler : web tasarım, e-ticaret uzmanlığı aktif çalıştığım iş, drone çekim, video tasarım, sosyal medya yönetimi, koltuk yıkama işleri yapıyorum arkadaşlar.
Zaten asgari ücretle geçinemezsin ki. Asgari ücretle geçinirsen asgari şartlarda yaşarsın. Lüks yaşayamazsın.
Bir insan kendini geliştirmediyse, lise bile okumadıysa bu hayattan çok bir beklentisi olmasın. Her okuyan 50-100 maaş mı alıyor hayır.
Ben atanamayan bir beden eğitimi öğretmeniyim ama kendimi geliştirdim elimden birçok iş geliyor.
Bu halde bile olduğum konumdan memnun muyum hayır. Keşke 1 milyonluk değil 3 milyonluk ev alabilme gücüm olsaydı.
Sözün özü çalışmadan hiçbir şey sahibi olamazsınız. Çalışsakta olmuyor diyen arkadaşlara ise söyleyecek bir söz bulamıyorum
Ülkede çalışanların yüzde 50 si asgari ücret alıyor.
Çalışan kesimin yüzde 80 i en fazla 2 asgari ücret kadar maaş alıyor.
Sizin memleketten haberiniz varmı?
Öyle çalışınca herşey güllük gülistanlık olmuyor.
Siz 50 tane iş yapıyorum diye övüneceğinize "ben neden 1 işle rahat geçinemiyorum" diye sorgulamanız gerekiyor.