Hep aynı şeyler konuşuluyor 2001 de iş hayatına atıldım çok zor bir dönemdi benim için araba almak hayal pc toplamak için aylarca parça toplamak zorunda kaldım. Aradan 4 yıl geçti birikimimle 92 lada samara alabildim sonra 4 yıl sonra aile desteğiyle 99 yumurta kasa hyundai aldım.
Hayat herzaman bu ülkede zordu en iyi dönem 2010 ila 2015 arasında oldu oda fed parasal genişleme ile bol para vardı. Bu döngü devam ediyor yurtdışıyla hiç kıyaslama yapmadım çünkü olmayacak işler için hayal kırıklığına uğramak istemedim. Burda bu işler böyle maalesef çalışacaksın şansında varsa birşeyler oluyor yoksada yaşamaktan zevk almaya çalışmak lazım yoksa hayal ile bir ömür geçmez.