öyle deme şükürsüzlükten mal mülk sahibi olamıyorlardır azla yetinmeyi bilmeli insan yahu
Konu sahibini tenzih ediyorum;
insanlar çalışmayayım, yan gelip yatayım ama bir şeylerin de sahibi olayım istiyor. Valla ben de öyle isterdim ama olmuyor maalesef. Öyle olan insanların anne baba doğuştan zengin olmalı ki siz de öyle bir hayatın beklentisi içine girebilesiniz.
Anne baba zengin değilse, evladına hiçbir şey bırakamamışsa yapılacak pek bir şey yok maalesef. Ya çok çalışıp doktor mühendis olacaksın çok çok iyi yerlere geleceksin. Ya da ticarete atılıp Allah'ta yürü kulum diyecek ve yürüyeceksin.
Diğer türlü çok zor..
Her şeyin sonu çok çalışmaya, çok emek vermeye gidiyor.
Ne demişler "emek olmadan yemek olmaz."