eHNeRa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Sanırım söylediklerinizi yapabilmek için önce çok çalışmak gerekiyor. Zaten arkadaş diyorki ben yattığım yerden yada bir asgari ücret ile nasıl sahip olabilirim. Yani dünyanın her yerinde asgari ücret ile alınabilen bu şeyler neyse hocam bence karanlığa sesleniyorsunuz. Onların tek derdi ülkeyi kötü göstermeye çalışmak. Bosverin.
Hocam gelişmekte olan tüm ülkelerin CDS (Kredi ödeyememe risk primi) 95 100 lerde gezerken, bizim ülkenin risk primi 250 300 civarına çıpa atmış ne yükseliyor ne düşüyor, enflasyon vs düşerken bile aynı yani. Şimdi siz gelmiş buraya ülkemizi kötü gösteriyorlar diyorsunuz. Biz bu CDS risk primimizle üzerine dolar faizini de alarak yıllık borçlanıyoruz, ve yukarıdaki bir zat bu cds'in düşmesine paso engel oluyor. ve siz diyorsunuz ki onların derdi ülkeyi kötü göstermeye çalışmak, hocam sizin bilmediğiniz ya da bilmek istemediğiniz bir şeyi daha söleyim, 85 milyon tc vatandaşının kişisel bilgileri flashbelleklerde telegram sunucularında geziyor, 50 tl vererek istediğiniz kişinin kişisel bilgilerine ulaşabiliyorsunuz. Şimdi bu olay başka bir ülke de olsa idi hükümet devrilmezmiydi yoksa devrilirmiydi?