ismaiwz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam uğraşmaya değmez artık bende hesap kitap yazdım ama nafile
Normalde cevap bile vermem ama cidden bir yerden sonra can sıkıyor. Neyse.
Makine mühendisiyim. 5 yıldır çalışıyorum. Evim de arabam da yok. Erasmus kapsamında Polonya’da 1 sene eğitim gördüm,üniversite öğrencileri araba ile geliyordu. Yaşam standartları oldukça yüksekti ki Polonya Avrupa’nın düşük standartlarında bir ülke olmasına rağmen. Arkadaşım Fransa’ya gitti. Üç yıldır orada çalışıyor. Birçok şeye sahip oldu.
Maalesef iki yol var;
Şükür edip asgari ücret ile ekmek yiyeceksin
Bir şekilde yurtdışına gidip kurulu düzen kurup oy vereceksin