Şu 3 yıl çalıştım aileme bakıp araba aldım kafasında olanlar cidden hiç utanmıyor mu? Ülkenin bu halde olmasında zaten en büyük katkınız var ve hâlâ milleti kandırmaya devam ediyorsunuz.
Matematik yalan söylemez;pek matematik bildiğiniz söylenemez fakat yine de deneyeyim:
Küçük bir şehirde 35.000 Türk Lirası aldığını varsayalım.
Herkesin babadan kalma evi yok fakat hadi ev kirası da verilmesin.
Fatura:5.000 TL
Mutfak:10.000
Ek gider:5.000 TL
Dışarı çıkma yok. Çocuğun masrafı yok. Telefon alma yok. Yaşama yok.
Aylık toplam gider : 20.000 Türk Lirası
Kalan : 15.000 Türk Lirası
Yıllık toplam birikim : 15.000 x 12 : 180.000 Türk Lirası
3 yıllık toplam birikim : 180.000 x 3 : 540.000 Türk Lirası
Bugün 700.000 Türk Lirası olan arabayı 3 yıl sonra 540.000 Türk Lirası olarak alabilir misin?
Tabii bu kısım müslüman olduğu için faize yatırılmadığı hesaplanmıştır. Faize yatırılsa da yine kurtarmıyor.
Eşinin çalıştığını belirtecek olanlara da evde yemek yapmadığını belirtip mutfak gideri artacaktır ki bu mantıkta olan kişinin eşleri de pek çalışacağını düşünmüyorum.
Siz yeterince kandırılıyorsunuz.
Milleti de kendiniz gibi sanmayın.