Sanırım söylediklerinizi yapabilmek için önce çok çalışmak gerekiyor. Zaten arkadaş diyorki ben yattığım yerden yada bir asgari ücret ile nasıl sahip olabilirim. Yani dünyanın her yerinde asgari ücret ile alınabilen bu şeyler

neyse hocam bence karanlığa sesleniyorsunuz. Onların tek derdi ülkeyi kötü göstermeye çalışmak. Bosverin.
Yattığım yerden derken?
"Belirli yaşın üstündekiler çalışarak evini arabasını aldı, az da olsa birikimini yaptı. Bakıldığı zaman bizim neslimiz Türkiye sınırları içerisinde bunu çalışarak yapamayacak. İlyas Salmanın dediği gibi çalışan insan ve çalan insan vardır. Biz çalmadan çırpmadan bunları nasıl yapacağız? " Bu cümleden bunu mu çıkardınız? Öncelikle bize laf etmek yerine lütfen ana diliniz üzerinde çalışmalar yapın. Ayrıca arkadaşın yazdığı yoruma verdiğim yanıtı görürsen ülkede geçimin ne kadar zor olduğunu anlattım. Kendimden örnek vereyim mi size? 17 yaşında bir yandan sınava hazırlanıp bir yandan çalışıyorum. Bunu söyleyeceğiniz son insanlardan birisi benim yani. Gecemi gündüzüme kattığım vakitler oluyor.
Çıkardığım sonuç şu ki bu arkadaşlar için çalmamak çırpmamak yatmak ile eşdeğer, çalışsanız bile.