profweb adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Türkiye hırsızlık ve yalan dolan üzerine kurulu bir sistem haline gelmiştir. Benim bu ülkeyle ilgili umudum çoktan bitti sizin hala bitmedi mi?
Banker bilo filmini çok severim.
40 50 yıl önce çekilen film hala aynı türkiyeyi anlatıyor.
Namuslunun ezildiği namussuzun kazandığı sistemi çok iyi anlatıyor.