Yukarıdaki malum partili engelledigim arkadaş hiç bahsetmemiş 700 binlik arabanın 500 bininin vergi olduğunu
1 sana 2 hükümete aldığımızı

Bu ülkede herşey olmak kolay ama Türk olmak zor.