3 senedir çalışıyorum.
Ailemi geçindirdim, 700 bin tl lik araç sahibiyim. Evimiz kira değil. Kira olsaydı 350 bin tl lik arabam olurdu.
Biraz birikim yapıp arabayı verip üzerine 200-300 koyup 800-900 bin liralık bir ev alacağım.
Siz çalışın çabalayın birikim yapın. 5 sene içerisinde ev sahibi olursunuz Allah'ın izni ile. Her şey zamanla, çalışarak ve isteyerek oluyor hocam. Bir anda hiçbir şey olmaz, hiçbir şeyin sahibi olamazsınız.
Araba mı almak istiyorsun? paran mı yok?
Gidip bir bisiklet alacaksın kullanacaksın işini göreceksin sonra onu satıp elektrikli bisiklet alacaksın, scooter alacaksın onu satıp motor alacaksın onu satıp araba alacaksın. Yavaş yavaş büyüyeceksin.

Her şeyin zamanla olduğunu anlayacaksın.