Ben size sadece arapça okumak zorundasınız diye bir cümle kurmadım. Allah'ın indirdiği gibi okumak daha sevaptır dedim. Okuyabiliyorsanız tabi'ki türkçesinide okumanız faziletlidir diye düşünüyorum. İnsanlar arasında genelleme yaparak arapça küfür bulunsa öpüp başına koyarlar demekte yanlış.
Son cumleni kast ettigim kismi tekrar oku istersen. Herkes dememisim zaten. Allah sapkin milletlere.peygsmber gonderdi. O sırada sapkinlik arap yarimadasındaydı. Mecburen arapça gönderdi. Israilogullarına gonderilenler ibranice oldugu gibi. Bu putlaştirmaktan farksızdır. Ayrıca Allah kuran ı indirmedi. Saptırmayin. Allah mesajlarını Cebrail ile Hz. Muhammed e gonderdi. Sonra mesajlar yazıldı. Hatta cok sonra kitaplastirildi. Kuran kelimesi bile peygamberimizin vefatindan cok uzun yillar sonra kitaplastirilan mesajlar a verildi.