ben çocukluğumda - özellikle 10-15 yaş arası farklı farklı kişilerin meallerini, tefsirlerini çok çok okudum... Dini hikayeler tarzında bir sürü de ekstra kitabım vardı... Sonuç şuan da inanmıyorum..