valla son 1 yıldır bende de aynısı var.. yorulsam da yorulmasam da 12 saat uyusam da 6 saat uyusam da yorgun kalkıyorum ve sanki üstümde bir ağırlık taşıyormuşum gibi hissediyorum.. bedenim bavul gibi oldu valla kan da idrar da verdim bişeyin yok dediler anlamadım ki...