serterefendi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Selam olsun,

İnsan bilmediği dilde okuyamaz zaten siz telaffuzdan bahsediyorsunuz sanırım.
O okumak değildir, telaffuzdur.
Anlamak için bildiğiniz dilde okumalısınız zaten.

Zaten Allah'ın bir dili yoktur.
Peygamberlere, Cebrail peygamberlerin bildiği dilde aktarmıştır.
Yoksa haşa Allah'ın bir dili olacak ve o dilde konuşacak diye bir düşünce zaten İslam'da yoktur.
Zuhruf süresi 3 açıp okursan biz hangi dilde indirdik diyor Kur'an'ın dili varmiymis...!

2,3. Apaçık Kitab’a andolsun ki, iyice anlayasınız diye biz, onu Arapça bir Kur’an yaptık.