Katilmiyorum. Bir kağıda arapca kufur yazip yere atsam hemen kaldirip öpüp basin koyacak yuzbinler var. Kuran ın amacı Allah ın mesjalarının okunmasidir. Anlasilmadigi bir dilde okumanın sevabı olmaz. Bunun mantığı da yok. Arapca kutsal bir dil degildir. 2 kere mealini hatmettim. Mesajlar %99 u yoruma acik degil. Gayet net. Yaradanın emirlerini okumak degil, uygulamaktır sevap olan. O sebeple ulke ahlaksizdan geçilmiyor.
Ben size sadece arapça okumak zorundasınız diye bir cümle kurmadım. Allah'ın indirdiği gibi okumak daha sevaptır dedim. Okuyabiliyorsanız tabi'ki türkçesinide okumanız faziletlidir diye düşünüyorum. İnsanlar arasında genelleme yaparak arapça küfür bulunsa öpüp başına koyarlar demekte yanlış.