Özür dilerim yanlış ifade ettiğim için, Elif-ba öğrenip sonra Kuran-I Kerimi okuyup hatim edip Türkçe Mealini öğrenmeden bırakmak da yerinde birşey değil onu belirtmeye çalıştım hocam
Selam olsun,
Estağfurullah ben yanlış anlamış olabilirim.
Benim okumaktan kastım arapçadan bağımsız, her insanın anladığı dilden okuması gerektiği üzerine.
Aslında aynı şeyi yazıyoruz sanırım sadece ben yanlış anladım ya da siz yanlış anladınız ama önemli değil sonuç itibariyle anladığı dilde okumak iyidir