Orjinal dilinde zorlanarak dahi okumak çok sevap. Şakır şakır okuyandan daha sevap hatta o 1 kelimesini ağzından çıkarmak.
Katilmiyorum. Bir kağıda arapca kufur yazip yere atsam hemen kaldirip öpüp basin koyacak yuzbinler var. Kuran ın amacı Allah ın mesjalarının okunmasidir. Anlasilmadigi bir dilde okumanın sevabı olmaz. Bunun mantığı da yok. Arapca kutsal bir dil degildir. 2 kere mealini hatmettim. Mesajlar %99 u yoruma acik degil. Gayet net. Yaradanın emirlerini okumak degil, uygulamaktır sevap olan. O sebeple ulke ahlaksizdan geçilmiyor.