Ghostmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suudi Arabistan’ın Mekke’sinin Kabe’i şerifinden selamlar hocam 😊 Türkçesini okumak Arapçasını okumaktan daha faziletli en azından ne yazıyor anlıyor insan okuyacaklara da tavsiyem olsun
Selam olsun,

İnsan bilmediği dilde okuyamaz zaten siz telaffuzdan bahsediyorsunuz sanırım.
O okumak değildir, telaffuzdur.
Anlamak için bildiğiniz dilde okumalısınız zaten.

Zaten Allah'ın bir dili yoktur.
Peygamberlere, Cebrail peygamberlerin bildiği dilde aktarmıştır.
Yoksa haşa Allah'ın bir dili olacak ve o dilde konuşacak diye bir düşünce zaten İslam'da yoktur.