Ghostmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Suudi Arabistan’ın Mekke’sinin Kabe’i şerifinden selamlar hocam 😊 Türkçesini okumak Arapçasını okumaktan daha faziletli en azından ne yazıyor anlıyor insan okuyacaklara da tavsiyem olsun
Orjinal dilinde zorlanarak dahi okumak çok sevap. Şakır şakır okuyandan daha sevap hatta o 1 kelimesini ağzından çıkarmak.