Suudi Arabistanın Mekkesinin Kabei şerifinden selamlar hocam 😊 Türkçesini okumak Arapçasını okumaktan daha faziletli en azından ne yazıyor anlıyor insan okuyacaklara da tavsiyem olsun
Orjinal dilinde zorlanarak dahi okumak çok sevap. Şakır şakır okuyandan daha sevap hatta o 1 kelimesini ağzından çıkarmak.