Suudi Arabistan’ın Mekke’sinin Kabe’i şerifinden selamlar hocam 😊 Türkçesini okumak Arapçasını okumaktan daha faziletli en azından ne yazıyor anlıyor insan okuyacaklara da tavsiyem olsun