5 yılda bir çalıştığım kurumu ve bazen ilçeyi 10 yılda bir şehri değiştiririm. hayat kısa hep aynı yerde kalmak koca dünyada saçma diyordum. ama yaş 40 a doğru ilerlemeye başladıkça sakin bir yere geçeyim ve orada çocuk torun vs anıların birikeceği bir evde yaşlanıp ölüp gideyim demeye başladım