İbrahimH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam şehir değilde ülke değiştirseniz daha mutlu hissedersiniz.
Gideceğiniz yerde 2-4 kişiyle tanışın unutur gidersiniz.
Henüz turist olarak dahi gidemedik inaşllah bir gün gezmeye gideriz ülke değişikliği çok zor belli bir yaş ve oturmuş düzenden sonra imkansız gibi.