SrdL adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
1 hafta içinde farklı bir şehre aileme yakın bir yere taşınıyorum ama 8 yıl kaldığım bir şehirden başka bir şehre gitmek içimde burukluk oluşturuyor. Kendi isteğimle gidiyorum ama içimde değişik hisler var.
Bu zamana kadar toplam kaç il değiştirdiniz pişmanlıklarınız oldu mu nasıl hissediyorsunuz bu değişikliklerde?
Şehir ve ülkede değiştirdim. Ailenle gerçekten geçinebilirsan gittiğin yerde de mevcut işini yapabiliyorsan hiç korkma çabuk adapte olursun aslında bazen iyi bile geliyor. Şuan bile 13 yıldır bir şehirdeyim işimi yurtdışına bile taşımayı düşünüyorum.