ceyki066 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Üyeliğinin detaylarını bilmiyorum isletme hesabi almadım sahsi hesaba logo vs yükledim isletme gibi yaptim sadece
Hocam yani 4köşeye küçük kendi fotoğrafımızı ekliyip işletme ismimizi markamızı girince oluyor yani doğrumu