Merhabalar elimdeki telefon bozulduğu için idarelik 1-2 ayligina elimi kesmelik bir telefon bakıyorum. Max bütçem 2-2.5k
Piyasası o civarlarda olduğu için iPhone 7 tercihimdir.
Okul açılana kadar işe girip yeni telefon alana kadar elimi alması yeterli.
Biliyorum bu bütçeyle telefon alınmaz ama malum okula kadar atsa yeter o yüzden iPhone 7 vb. satılık telefonu olan hocalarımı konu altına bekliyorum cihaz + fiyatla beraber