fikirdanis adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
20 yıldır c20xe motorlu astra aracım var.
C20xe ödüllü ve 1990 lardaki f3 yarışlarında kullanılan motoru birebir düzenleyip arabalara koydular ve piyasaya sürdüler zamanın en iyisi oldu ki şuan bile çok iyi.

Motor güzelse deli gibi devir çevir sorun etmez top speed ile dakikalarca git yine sorun etmez tırmanma yarışlarında en çok tutulan motor bunlar o sekilde düşün fiyat performans motorudur.orjinal parça sever gm opel .
Çok teşekkürler hocam bilgilendirmeniz için