Elession adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bir çok kişi bilerek yapıyor hocam banada denk gelmişti reportlayıp kaldırdıktan sonra kişiyi engelliyordum şimdi onu bile yapamıyorum nerde boş yorum yapanlar var damlıyorlar geçmiş olsun.
En azından minimum 10-15 kişi sınırıyla bu sistem getirilmeli. Engellenen kişi, kesinlikle yorum yapamamalı.
+1 katılıyorum