Bir çok kişi bilerek yapıyor hocam banada denk gelmişti reportlayıp kaldırdıktan sonra kişiyi engelliyordum şimdi onu bile yapamıyorum nerde boş yorum yapanlar var damlıyorlar geçmiş olsun.
En azından minimum 10-15 kişi sınırıyla bu sistem getirilmeli. Engellenen kişi, kesinlikle yorum yapamamalı.