SwarTLine adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ucuz olan ne var Türkiyede 😂

esenler otogardayım adam 1 saatlik valiz emaneti için 150 tl istiyor.
Geçen sene sadece otobüsden aldı taksinin oraya bıraktı 200₺ istedi 3 dk sürmedi