Hocam, öncelikle hayırlı satışlar dilerim.
Mağaza detaylarına baktığımızda, başlangıç için oldukça güzel bir fırsat olduğunu görüyorum.
Ben de uzun süredir Trendyol’da satış yapmaktayım. Konudan bağımsız reklamlar ile ilgili olarak sizlere birkaç soru yöneltmek isterim.